Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Στατιστικά

Ένα πινακάκι, να ξέρουμε τι έχει πέσει και πότε. Μπορεί ο καθένας να το παρατηρήσει και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα ( αν χρειάζεται να βγουν κάποια συμπεράσματα..)

Διευκρινίσεις: Στην αριστερή κάθετη στήλη τα κείμενα του βιβλίου.
Στην οριζόντια κίτρινη στήλη, πάνω, οι χρονιές.
Τα τετραγωνάκια με το γαλάζιο και τον αριθμό δείχνουν πότε το κάθε κείμενο ήταν στην εξεταστέα ύλη και πόσες συνολικά φορές.
Στα κίτρινα τετραγωνάκια με το κόκκινο περίγραμμα τα κείμενα που έχουν "πέσει" στις εξετάσεις.   
  
                 Τι λέτε; Βγαίνει κανένα συμπέρασμα;
                               
Αλλά μια και η σκέτη στατιστική βλάπτει σοβαρά την υγεία, δείτε και ένα ωραίο βίντεο που πλανιέται στο διαδίκτυο με απόσπασμα από  την Ομίχλη, εικόνες από τη Θεσσαλονίκη και τη φωνή του Γιώργου Ιωάννου:

6 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

να τη και η δική μας χρονια!!!!

Χμμ.. εγώ πάντως κατάλαβα γενικά ότι οι αριθμοί είναι πολύ νούμερα!
Νομίζουν ότι λένε πάντα την αλήθεια.
Ψέμα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τι να πωωω που πήγε και έπεσε Σολωμός με άκυρα θέματααα!!Ααααχ κύριε τα είχα ξεχάσει γιατιιι μου τα θυμίσατεεεε!!!Ένας λόγος για αντιπολίτευση1!ΧΑΧΑ!!

Ἅ λ ς είπε...

ακυρα θεματα ο σολωμος βρε;;;

γιαααα κατσε καλα...για κατσε καλα!!
ηταν τοσο ΣΟΣ οσο κανενα αλλο. αλλα και εδω να μου πας κοντρα.. μην γκρινιαζεις περασες εκει που ηθελες!!

Ανώνυμος είπε...

Εμ δεν ήταααααν;;;;;;;;;

Αφού με έχεις μάθει,δεν είμαι παιγιακι που κάθεται καλάαα!!ΧΑΧΑ!!

Το ότι ήταν τόσο σος το έκανε πιο απροοπτο και επιπλέον τα θέματα δεν είχαν καλές διατυπωσεις!!

Μη το παίρνεις προσωπικά,είναι απλά δουλειά!!Δες το Νονο,αν δεν το έχεις ήδη δει,και θα καταλάβεις!!ΧΑΧΑ!!

Ἅ λ ς είπε...

αχαχαχα το εχω δει ενταξει;;;; την ξερω τη φραση...!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία δεν υπάρχει πρόβλημα λοιπόν!!Δε με παραεξηγείς τότε αν υπάρξει κάποιο "ατύχημα"!!ΧΑΧΑΧΑ!!